Raak eindelijk die vervelende buik kwijt met een kettlebell workout

Ken je dat gevoel dat elk keer wanneer je sport overal spieren kweekt behalve op de plek die er toe doet? De buik is een vervelende plek om teveel vet op te slaan. Het is niet erg esthetisch en het is ook ongezond om teveel buikvet te hebben. Toch is het trainen op zichzelf vaak niet echt effectief. Je traint vaak wel de spieren onder het vet, maar daarmee raak je het vet niet per se kwijt. Althans niet bepaald snel. Je moet dus oefeningen doen die er gericht voor zorgen dat je buikspieren getraind worden en tegelijkertijd wil ja natuurlijk ook je buikvet kwijtraken. Met een dieet heb je hetzelfde probleem. Met vele diëten kun je prima afvallen. Je verliest bij wijze van spreken kilo na kilo en je wordt ook zienderogen slanker en toch heb je nog steeds een buikje. Als je van je buikje af wilt zal je dus een speciaal dieet tegen buikvet moeten volgen. Met het trainen van je spieren is dit net zo. Als je van je buikvet af wilt, dan zal je speciale oefeningen moeten doen die er specifiek voor zijn om ervoor te zorgen dat je van je buikvet af komt. Het hebben van een buikje is vaak niet het ergste wat je kan overkomen als het beperkt blijft tot een buikje. Een buik is al een heel ander verhaal. Toch is een buikje erg vervelend, want je kunt voor de rest helemaal in vorm, mooi slank of gespierd zijn en toch heb je nog altijd dat buikje dat de rest van het lichaam ontsiert. In zulke gevallen is het vaak nog erger dan wanneer de rest van je lichaam ook uit vorm is. Als je hele lichaam uit vorm is, dan is een buikje precies in de verhouding tot de rest van het lichaam. Het valt dan ook niet op. Maar als je een verder ‘perfect’ lichaam hebt op je buikje na, dan zal iedereen juist extra goed kunnen zien dat je een buikje hebt. In zulke gevallen kun je natuurlijk trainen tot je een ons weegt, maar het enige wat je daarmee bereikt is dat je lijf nog strakker en ‘perfecter’ wordt dan het al was, waardoor het buikje alsmaar meer wordt geaccentueerd. Daarom is het dus zo belangrijk dat je een dieet of een workout volgt die precies het buikje aanvalt. Een kettlebell workout is een dergelijke oefening waarmee je specifiek de buikspieren gaat trainen op een manier waarbij het vet als sneeuw voor de zon verdwijnt. Als je dus meer wil weten over de kettlebell workout, dan kun je hieronder verder lezen. Hier lees je onder andere wat een kettlebell workout precies is en waar je een kettlebell workout kunt bestellen.

De kettlebell workout van bestebuikspieroefeningen.nl

Een kettlebell workout doe je met behulp van een zogenaamde kettlebell. Dit is een fitness apparaat dat een beetje lijkt op een bel. Je ziet ze vast wel in de sportschool. Het zijn als het ware zware bellen met een hendel waarmee je de kettlebell kunt optillen. Het is een veelzijdig instrument waarmee je dus verschillende oefeningen kunt doen. Het grote voordeel van een kettlebell workout is dan ook dat je de oefeningen gewoon thuis in de huiskamer kunt doen. Je hoeft dus niet helemaal naar de sportschool te reizen. Tevens hoef je bij een kettlebell workout niet eerst de hele huiskamer te transformeren in een fitness studio. Je hoeft niet een groot fitness apparaat uit te klappen of van onder het bed te halen. Het enige wat je nodig hebt voor een kettlebell workout is een beetje ruimte en je kettlebell. Vervolgens kun je het ook leuk houden voor jezelf door verschillende oefeningen te doen. Natuurlijk hoef je die niet zelf te bedenken. Als je een kettlebell workout bestelt bij de bovenstaande website, dan krijg je naast de kettlebell ook een instructie DVD met volledige oefeningen waarbij je wordt begeleid vanaf de warm-up tot en met de cool down. Het basisprincipe van een kettlebell workout is dat je je hele lijf moet trainen om strakke buikspieren te krijgen. Om dit te bereiken gaat een kettlebell workout altijd aan de hand van drie stappen.

  1. Eerst ga je het vet verbranden van de buik;
  2. Daarna ga je sterkere spieren ontwikkelen over je hele lichaam;
  3. Vervolgens ontwikkel je strakke buikspieren.

Dit is het geheim van een kettlebell workout. Denk dus ook niet dat je enkel je buikspieren traint, want een kettlebell workout is een volledige workout. In tegenstelling tot andere volledige workouts is het wel zo dat je met een kettlebell workout ook echt je buikje kunt kwijtraken. Je kunt met een dergelijke workout al buikvet verliezen als je 2 tot 3 keer week een oefening doet. Een oefening duurt in de regel tussen de 20 en 25 minuten, dus je bent niet eens veel tijd kwijt.

Het bestellen van een workout doe je gewoon online

Als je je buikvet snel en efficiënt kwijt wil raken en als je gebruik wil maken van de kettlebell workout, dan kun je de kettlebell en DVD bestellen via de bovenstaande website. Bestellen gaat net als bij andere websites. Je kunt de workout dus gewoon toevoegen aan de winkelwagen en daarna zal het vaak al binnen 24 uur bij je thuis worden bezorgd. Op deze manier kun je snel beginnen met de kettlebell workout.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn